Saturday, January 21, 2006

değer yargıları

Hayatta hepimizin değer verdiği fikirleri,doğruları vardır demi..Herkese göre değişken ve genelde kırılamayan doğrulardır..Benim aklıma takılan bu doğruların nelerden üstün olduğu..Mesela çok sevdiğiniz bir arkadaşınızdan üstün müdür bu değer yargıları..Onun mutluluğundan üstün müdür.."Ben olsaydım yapmazdım"cümlesi ne kadar yargısızdır sevdiklerinizin kalbini kırma konusunda..
Kelimeler düğümleniyor boğazımda konuşamıyorum..Ne diyebilirdim ki..Onu neyle şuçlayabilirdim ki..Benim hayatımda aldığım kararlara değer vermemekle mi?Beni yargılamasıyla mı?Peki bunu yaparak ben onu yargılıyor olmayacak mıydım?Dostluk dediğimiz olgu bu kadar katı olabilir mi?
Gözyaşlarıma engel olamıyorum,biliyorum ki onlar sevdiği bi dostunu bi daha geri gelmemek üzere bindirdigi otobüsün arkasından ağlıyor..Biliyorum ki o geçmişi kutsadığı için ağlıyor..Ve biliyorum ki o temiz..İnsanlar böyle düşünmeseler bile..

3 Comments:

Blogger johneyflynn0688 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. So please Click Here To Read My Blog

http://pennystockinvestment.blogspot.com

7:13 AM  
Blogger lewisandres79296266 said...

Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

"BA", "BSc", "MA", "MSc", "MBA", "PHD",

Get everything within 2 weeks.
100% verifiable, this is a real deal

Act now you owe it to your future.

(413) 208-3069 call now 24 hours a day, 7 days a week.

12:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! » » »

7:40 PM  

Post a Comment

<< Home